Në kuadër të vazhdimit të bashkëpunimit të dy qendrave kinematografike të Shqipërisë dhe Kosovës për vitin 2017 ndër aktivitetet e shumta vlejnë të përmenden:
1. Hapja e 2 pavioneve të përbashkëta gjatë Festivalit Ndërkombëtar të Filmit në Berlin (9-17 shkurt) dhe Cannes (17-26 maj).
2. Janë planifikuar faza të ndryshme të prodhimit për projektet e mëposhtme:
Filma artistikë- bashkëprodhime me financim publik nga Shqipëria dhe Kosova:
Delegacioni me regji të Bujar Alimani
Martesa – me regji të Blerta Zeqiri
Derë e hapur – me regji të Florenc Papas
Njeriu i dosjeve – me regji të Ismet Sinarija
Fusha e mëllenjave – me regji të Arzana Kraja
Shpia – me regji të Lendita Zeqiri
3. Gjithashtu, duke qenë se 2017 është edhe 20-vjetori i krijimit të Qendrës Kombëtare të Kinematografisë, do të organizohen shumë aktivitete ndër të cilët më të rëndësishëm do të jenë “Festivali i 14-të i Filmit Shqiptar” dhe “Forumi Ndëkombëtar” ku do të lançohet zyrtarisht ideja e “Ballkan dhe Adriatik Film Fond”, si edhe evente të tjera ku partnerët institucionalë të Kosovës por edhe faktorët e kinematografisë në Kosovë do të jenë prezent.
Fillojnë xhirimet e filmit artistik me metrazh te gjate “Delegacioni“, financuar nga Qendra Kombëtare e Kinematografisë. Skenar: Artan Minarolli Regji: Bujar Alimani Shtëpi kinematografike: Art Film
MAIA WORKSHOPS – TRAJNIME INTENSIVE PER PRODHUES EUROPIANE EMERGJENTE (ne zhvillim) Data: 28 Shkurt 2017, Lecce, Itali
Workshop-et Maia janë të hapura për prodhuesit europian emergjentë të filmit, dokumentarit dhe ndër-medias, si dhe për të diplomuarit në manaxhimin e prodhimit audiovizual dhe profesionistë të tjerë të industrisë audiovizive, të cilët dëshirojnë të zhvillojnë njohuritë e tyre. Maia pranon edhe një numë tëlimituar kandidatës nga vende jo-europiane.
Për më shumë informacion, kontaktoni me mail: info@maiaworkshops.org
Intensive training for emerging European producers
Data: 28 February 2017
Vendndodhja: Lecce, Italy
Who should apply?
The Maia workshops are targeted to emerging European fiction, documentary and cross-media producers as well as graduates, production managers and other industry professionals wishing to improve their production skills. Maia also accepts a limited number of participants from non-EU countries.
Which one do I choose?
You can attend one, two or all three workshops. If you are applying for the 3-workshop package we will ask you to come with a project in development. Single workshops can be attended with or without a project. Each workshop is open to 20 participants and the working language is English. For any further information or advice please contact us by tel: +39 349 144 53 22 or email: info@maiaworkshops.org
What does it cost?
Participation in each workshop costs 1000 € and the fee includes tuition, accommodation and all meals. Following Creative Europe’s regulations a limited number of scholarships covering a maximum of 50% of the fee is available, limitedly for participants coming from countries with low audiovisual capacity. If you apply for the complete programme, the fee is 3000 € for all three workshops. The 3-workshop application entitles the applicant to a place in all three workshops and a close tutorship also on his/her project.
How to apply?
The following files must be enclosed:
– Duly compiled application form – CV of Candidate (one page), including language skills – Brief presentation of the company for which the candidate works (if applicable) – A letter of motivation, including expected benefits from attending the workshop.
In case you apply with a project:
– Synopsis (one page) – Description of the stage of development, including estimated production budget and tentative financing plan
Mundesi aplikimi ne Festivalin e Sarajeves per studentet! Te dashur miq e lexoni kete lajm, ju lutem njoftoni studentet e regjise se filmit qe mund te aplikojne ne kete festival te rendesishem. ………………………………
We would like to inform you that Sarajevo Film Festival starts with a new programme this year – Student Film Competition. This call is open for all the academies and film schools of the region.
You can find more details and the application form on the link below:
PriFest hap thirrjen per projekte filmike per BEST PITCH 2017 Ngjarja me e rendesishme e industrise se filmit ne vend – Prishtina International Film Festival ka hapur sot thirrjen per projekte filmike per garen e BEST PITCH per edicionin e ardhshem te PriFest qe ndodh ne 20-27 prill 2017 ne kryeqytet.
Thirrja I dedikohet te gjithe producenteve dhe regjisoreve nga Ballkani qe kane ne faze zhvillimi projektin e tyre filmik te pare apo te dyte. Data deri kur mund te dorezohen projektet eshte 15 Mars 2017! Projektet e perzgjedhura do t’I nenshtrohen trajnimeve me ekspert te huaj dhe prezentimit para juries nderkombtare per t’u perzgjedhur fitues te njerit nga shperblimet qe ofron festivali me partnere.
Per me shume informate shikoni thirrjen me poshte apo vizitoni webfaqen e PriFest www.prifest.org
PriFest. Friendship. Forever. 20-27 April 2017 www.prifest.org PriFest has just announced the titles of the winning films that have competed throughout the week (22-29 April) in different categories within the Balkan program …
The Albanian Film “I dashur armik” (Dear Enemy), will be screened for the procurement office at OSCE Presence in Albania for institutional purposes on Friday, 24 February at 14:30 at “Imperial Cinema”, Sheraton.
The deadline for applications is March 1st, 2017.Për skenaristët, një mundësi shumë e mirë për të punuar skenarët dhe finalizuar projektet filmike me kontaktet e ofruara nga ky event.
Goethe Institut’s FIRST FILMS FIRST is an intensive professional training program aimed at supporting young Southeast European film directors to develop their first feature-length fiction film. FIRST FILMS FIRST consists of 4 modules, over a period of one year, which allow the participants to develop their first feature film project, step-by-step, through different phases of project development. The program provides participants with: • mentorship by renowned European film professionals through different phases of development of the first feature film project • the necessary arts and crafts required to enter the professional international scene • first-hand insight and practical knowledge about the ever-changing contemporary European film-making world • contacts with some of the most important European decision makers, auteurs and experts FIRST FILMS FIRST focuses on 8 participants only, in order to provide a face-to-face approach, individually adapting and modifying the program in order to accommodate each participant’s specific needs.
June 2017 1st module: DEVELOPING STORIES TO SCRIPTS within the framework of the Transylvania International Film Festival, Cluj-Napoca / Romania
September 2017 2nd module: FINDING A UNIQUE VISUAL STYLE FOR YOUR FILM & FURTHER SCRIPT DEVELOPMENT within the framework of the “Manaki Brothers” International Cinematographers Film Festival, Bitola / Macedonia
November/December 2017 3rd module: DIRECTING ACTORS within the framework of the Auteur Film Festival, Belgrade / Serbia
March 2018 4th module: GETTING READY FOR THE BIG WORLD – PITCHING & PACKAGING YOUR PROJECT within the framework of the Sofia International Film Festival / Bulgaria
The program finishes with a pitching presentation of the projects before a group of internationally relevant producers, commissioning editors, distributors and funds representatives at the Sofia Meetings, one of the leading regional co-production markets.
All information about the application process for FIRST FILMS FIRST 2017/18 program you can find on www.firstfilmsfirst.com
“Të thyer” është filmi më i ri nga Edmond Budina, që i propozohet publikut shqiptar si një akuzë e fortë ndaj sistemit që pasurohet duke shkatërruar ambjentin. Një sistem korruptiv ndërthyer me pushtetin dhe mafian që përplaset në raportin e vështirë babë e bir interpretuar nga Edmond Budina dhe Laert Vasili. Para se të kalojë testin e publikut, duket se filmi ka kaluar testin në projeksionin për gazetarët ku evidentohet një fotografi e shkelqyer nga Daniele Baldacci. Filmi nje bashkeproduksion italo-shqiptaro- maqedonas kishte në kast aktorë si Nikolla Llambro, Ola Harizaj, ku skenarist dhe regjisor është Edmond Budina. Filmi ngre çështje kritike ku ndotja e ambjentit është paradhoma e një shoqërie të intoksikuar moralisht dhe shpirtërisht e cila kompromenton shëndetin e të ardhmen e fëmijëve në këmbim të pasurimit të shpejtë.
Edmond Budina vjen me filmin “Të thyer”
Nuk është vetëm një kauzë për mjedisin, por edhe një thirrje për të mbajtur edhe shpirtin njerëzor më pastër. “Të thyer”, filmi më i ri i Edmond Budinës rrëfen një marrëdhënie at-bir, ku i shenjti mungon. Me të mungon mirënjohja, të vërtetat e pathëna, mbështetja sepse pushteti errëson sytë. Një nënë që vetësakrifikohet në një fshat apo histori paralele, ku goditet shoqëria, me azilin, me braktisjen, me burgun e kanë bërë në këtë film, Edmond Budinën edhe një aktor. E veçanta e këtij filmi është realizimi me dritë natyrale, që Budina e përkthen në meritën e drejtorit të fotografisë, italianit Daniele Baldacci. Vetë Edmond Budina ka rolin e babit, ndërsa karakteret e tjera ia ka besuar Laert Vasilit, si i biri, njëkohësisht edhe një deputet i inkriminuar, Gladiola Harizajt si Ema, nëna vetësakrifikuese dhe Nikolla Llambro, Zamira Kita e Sotiraq Bratko. Filmi do të prezantohet për publikun në kinemanë e pedonales, nisur nga pasditja e së premtes.
TIRANE, 6 Janar /ATSH/ – Filmi ”Të thyer” vjen premierë në ekranin e kinemasë në shkurt të këtij viti.
Me skenar dhe regji nga Edmond Budina filmi artistik me metrazh të gjatë pritet të jetë dhe premiera e parë e 2017. Rolet në film regjisori Budina ia ka besuar aktorëve si Laert Vasili, Nikolla Llambro, Gladiola Harizaj, Sotiraq Bratko, Zamira Kita, etj. Filmi vjen si një bashkëprodhim shqiptaro-italian-bullgaro-maqedonas dhe është xhiruar në Shqipëri, Itali dhe Maqedoni.Filmi u xhirua në 2015 dhe siç ka pohuar dhe më herët regjisori ka punuar disa vite për këtë projekt filmi. “Me skenarin tim për këtë projekt kam punuar prej 4 vitesh. Kisha shpresë për këtë projekt, sepse isha i bindur në atë që kam shkruar dhe kisha dhe mbështetjen e producentëve të huaj.
Filmi është një bashkëprodhim shqiptaro-italian-maqedonas-bullgar. Në mbledhjen e bordit në QKK unë paraqita dhe dy producentë të huaj, që mbrojtën dhe argumentuan pse duhej të fitonte ky projekt”, është shprehur më herët regjisori Edmond Budina. Këtë projekt filmi, Ministria italiane e Kulturës e ka financuar me 100.000 euro në një konkurrim të veçantë “Fondo di garanzia”, aty ku konkurrojnë vetëm regjisorët me një farë prestigji. Por ndërsa pritet kjo premierë, producentja shqiptare Adele Budina flet për një tjetër sukses me projektet e filmit. “Mora një lajm super pozitiv për A. B.FILM (shtëpia prodhuese që kemi në Tiranë me të cilën realizuam “Të thyer”), pas 4 muajsh që Ministria Italiane financoi filmin ”Të thyer”, na u dha lajmi që financoi edhe projektin tim të dytë, një film me metrazh të gjatë në bashkëprodhim Itali-Shqipëri, me një regjisor italian, për neve është suksesi i dytë”, tregon producentja shqiptare Adele Budina, në lidhje me punën me projektet e filmit.
“Të thyer” sipas Budinës
Skenarist, regjisor, por në filmin ”Të thyer” Edmond Budina vjen dhe me një rol, ku interpreton personazhin e babait, i cili kalon një pjesë të madhe të jetës në burg. Projekti më i fundit i regjisorit të njohur, ka në vëmendje realitetin shqiptar dhe problemet e tij. Një film ku mund ta gjejnë veten shqiptarët, ku trajtohet ndotja e ambientit, korrupsioni, raporti prind-fëmijë. “Ky projekt mbi filmin e merr spunton nga realiteti i sotëm shqiptar. Unë ngre probleme që shqetësojnë njerëzit. Ndotja e ambientit, raporti prind -fëmijë është një tjetër problem, korrupsioni, abandonimi i fshatit, mbyllja e prindërve nëpër azile, të gjitha këto janë në film në copëza të vogla, dhe kështu që secili mund ta gjejë veten në këtë.
Por se sa përqind e shqiptarëve mund ta gjejnë veten në film, unë këtë nuk di ta them, por shpresojmë që sa më shumë ta gjejnë veten në filmin tonë. Shpresoj që të jetë një gjë tjetër nga ato që kemi parë deri tani dhe shqiptarët ta ndjejnë veten mirë në këtë film, pavarësisht se ka brenda edhe dhimbjen edhe humorin, i ka të gjitha bashkë”, ka treguar Budina për projektin e tij më të fundit në kinema. Por pasi premiera e filmit “Të thyer” të shfaqet në ekranet e kinemasë shqiptare për publikun, filmi do të jetë premierë dhe në Itali. Me projektet e tij në kinema regjisori Edmond Budina gjithmonë ka pasur në vëmendje realitetin dhe problemet me të cilat përballet shoqëria, siç ka pohuar preferon që tema e filmit të tij ti flasë kohës./a.g/
“Të thyer”, Shqipëria sipas Edmond Budinës
“Unë ngre probleme që shqetësojnë njerëzit. Ndotja e ambientit, raporti prind -fëmijë është një tjetër problem, korrupsioni, braktisja e fshatit, mbyllja e prindërve nëpër azile, të gjitha këto janë në film në copëza të vogla, dhe kështu që secili mund ta gjejë veten në këtë.”
Skenarist, regjisor, por në filmin “Të thyer” Edmond Budina vjen dhe me një rol, ku interpreton personazhin e babait, i cili kalon një pjesë të madhe të jetës në burg. Projekti më i fundit i regjisorit të njohur, ka në vëmendje realitetin shqiptar dhe problemet e tij. Një film ku mund ta gjejnë veten shqiptarët, ku trajtohet ndotja e ambientit, korrupsioni, raporti prind-fëmijë. “Ky projekt mbi filmin e merr spunton nga realiteti i sotëm shqiptar. Unë ngre probleme që shqetësojnë njerëzit. Ndotja e ambientit, raporti prind -fëmijë është një tjetër problem, korrupsioni, abandonimi i fshatit, mbyllja e prindërve nëpër azile, të gjitha këto janë në film në copëza të vogla, dhe kështu që secili mund ta gjejë veten në këtë. Por se sa përqind e shqiptarëve mund ta gjejnë veten në film, unë këtë nuk di ta them, por shpresojmë që sa më shumë ta gjejnë veten në filmin tonë. Shpresoj që të jetë një gjë tjetër nga ato që kemi parë deri tani dhe shqiptarët ta ndjejnë veten mirë në këtë film, pavarësisht se ka brenda edhe dhimbjen edhe humorin, i ka të gjitha bashkë”, ka treguar Budina për projektin e tij më të fundit në kinema. Por pasi premiera e filmit “Të thyer” të shfaqet në ekranet e kinemasë shqiptare për publikun, filmi do të jetë premierë dhe në Itali. Me projektet e tij në kinema regjisori Edmond Budina gjithmonë ka pasur në vëmendje realitetin dhe problemet me të cilat përballet shoqëria, siç ka pohuar preferon që tema e filmit të tij t’i flasë kohës.
Filmi “Të thyer” vjen premierë në ekranin e kinemasë në shkurt të këtij viti. Rolet në film regjisori Budina ia ka besuar aktorëve si Laert Vasili, Nikolla Llambro, Gladiola Harizaj, Sotiraq Bratko, Zamira Kita, etj. Filmi vjen si një bashkëprodhim shqiptaro-italian-bullgaro-maqedonas dhe është xhiruar në Shqipëri, Itali dhe Maqedoni. Filmi u xhirua në 2015 dhe siç ka pohuar dhe më herët regjisori ka punuar disa vite për këtë projekt filmi. Si regjisor Edmond Budina ka realizuar këta filma: “Letra ere”, “Ballkan Pazar” dhe “Të thyer”.
Filmi shqiptar DITA ZE FILL (DAYBREAK) i regjisorit Gentian Koçi, eshte pjese e katalogut te kompanise te distribucionit franceze WIDE qe do te prezantohet kete vit ne Festivalin e Filmit ne BERLIN. WIDE eshte nje nga distributoret me te mire nderkombetare me nje numer shume te madh filmash ne katalog e saj. Gjate diteve te zhvillimit te Berlin Film Market WIDE do te vizionoje DAYBREAK per klientet e saj. DITA ZE FILL eshte filmi i pare i gjate per regjisorin Gentian Koçi dhe eshte nje bashkeprodhim shqiparo – grek i financuar nga Eurimages, QKK Qendra Kombetare e Kinematografise, Greek Film Center, SEE etj. Ky film eshte financuar gjithashtu edhe nga RTSH Radio Televizioni Shqiptar.
Sono 15 i titoli targati Luce Cinecittà, distribuiti e/o prodotti, che fanno parte dell’elenco dei documentari finalisti (in totale 56) che concorrono al Nastro d’Argento DOC 2017 e ai due Nastri per il miglior documentario sul cinema e lo spettacolo e per il miglior docufilm dell’anno. Per la sezione Cinema del reale: Assalto al cielo di Francesco Munzi, Crazy for Football di Volfango De Biasi, Dustur di Marco Santarelli, L’attesa di Roland Sejko, Lascia stare i santi di Gianfranco Pannone, Le scandalose di Gianfranco Giagni, L’ultima spiaggia di Davide Del Degan e Thanos Anastopoulos, L’uomo che non cambiò la storia di Enrico Caria, Nessuno mi troverà di Egidio Eronico. Per la sezione Docufilm: Napoli ’44 di Francesco Patierno. Per la sezione Cinema e spettacolo: Acqua e zucchero: Carlo Di Palma, i colori della vita di Fariborz Kamkari, Bozzetto non troppo di Marco Bonfanti, Cinque mondi di Giancarlo Soldi, Nessuno ci può giudicare di Steve Della Casa, Perché sono un genio! Lorenza Mazzetti di Steve Della Casa e Francesco Frisari. Cinquine e premi speciali saranno decisi dopo la chiusura della Berlinale e annunciati immediatamente prima della premiazione fissata a Roma il 3 marzo prossimo alla Casa del Cinema.
Sono stati quest’anno oltre 90 i titoli tra i quali arriva oggi l’elenco dei finalisti: film presentati nell’anno solare, nei grandi Festival cinematografici e/o nelle rassegne specializzate, poi usciti in sala o in dvd e sul web o trasmessi da una rete televisiva. Si tratta di titoli che riguardano il cinema del reale ma anche la documentazione sulla memoria dello Spettacolo e sempre di più la contaminazione tra realtà e fiction. A conferma di un’attenzione nuova e crescente del pubblico oltreché degli autori – sottolinea il Sngci-Sindacato Nazionale Giornalisti Cinematografici Italiani – per il racconto della realtà al quale tra l’altro la Casa del Cinema dedicherà presto nuovi appuntamenti.