Mbledhje e Këshillit te Miratimit të Projekteve 11 aprile 2016

VENDIM
Në zbatim të nenit 9, paragrafi i parë i ligjit nr. 8096, datë 29.04.1996, “Për Kinematografinë”, i ndryshuar, nenit 6 të Vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 602, datë 21.08.2003, “Për miratimin e statutit të Qendrës Kombëtare të Kinematografisë”, përcaktimeve të bëra në Rregulloren e Qendrës Kombëtare të Kinematografisë, Këshilli Miratues i Projekteve, u mblodh sot, më datë 11.04.2016, në takimin me këtë rend dite:
1. Shqyrtimi i projekteve për festivale dhe javë filmi, të depozituara në QKK.
2. Shyrtimi i projektit të Qendrës Kombëtare të Kinematografisë “Filmi shqiptar në Festivalin Ndërkombëtar të Filmit në Cannes-2016”.
3. Shqyrtimi i projektit të Qendrës Kombëtare të Kinematografisë “Master Europian për shkrimin e skenarëve – ALBASCRIPT”, i cili do të realizohet në bashkëpunim me Cineuropa.
4. Shqyrtimi i projektit të Qendrës Kombëtare të Kinematografisë “Vera e kinemasë”, i cili do të realizohet në bashkëpunim me Apulia Film Commission.
5. Shqyrtimi i projektit të Qendrës Kombëtare të Kinematografisë “Filmi shqiptar në PriFest 2016”.
6. Shqyrtimi i kërkesës së shtëpisë kinematografike “ArtFIlm” për emërimin e regjisorit të projektit të filmit artistik me metrazh të gjatë “Delegacioni”, skenari Artan MINAROLLI.
7. Shqyrtimi i kërkesës së shtëpisë kinematografike “EuroFilm” për ndryshimin e regjisorit të projektit të filmit artiksik me metrazh të shkurtër “Motër e vëlla”, skenari Vladimir PRIFTI.
8. Shqyrtimi i kërkesës së shtëpisë kinematografike “Bota shqiptare”, për rritje të financimit të projektit të filmit dokumentar “Saga e Dinejve”, skenari Enver KUSHI, regjia Kujtim GJONAJ. 
KMP, në fillim shqyrtoi dhe diskutoi projektet për financim festivale dhe javë filmi kombëtar dhe ndërkombëtarë. Në këtë seancë nuk morën pjesë z. Fatos BAXHAKU, z. Artur DAUTI dhe z. Elvis HOXHA, për arsye të shmangies së konfliktit të interesit, meqenëse kanë qenë të angazhuar në edicionet e mëparshme të tre prej festivaleve në konkurim. Pas përfundimit të kësaj seance, zotërinjtë e sipërpërmendur morën pjesë në mbledhje. Pasi diskutuan dhe shqyrtuan projektet në konkurim, Këshilli i Miratimit të Projekteve
V E N D O S I:
I. T’i propozojë Kryetarit të Qendrës Kombëtare të Kinematografisë financimin e këtyre projekteve kinematografike:
• Projekti “Festivali i Filmit Ballkanik dhe i Kulinarisë”, paraqitur nga shtëpia kinematografike “Action Production” sh.p.k.
• Projekti “Tirana International Film Festival”, paraqitur nga shtëpia kinematografike “Tirana Film Institute”.
• Projekti “Festivali Ndërkombëtar i Filmit AniFest”, paraqitur nga shtëpia kinematografike “Projekt SXHJ” sh.p.k. Financimi l[vrohet me kusht që Festivali të zhvillohet në qytetin e Shkodrës.
• Projekti “Festivali Ndërkombëtar i Filmit Dea Open Air”, paraqitur nga shtëpia kinematografike “Multi Media Nositi” sh.p.k.
• Projekti “Festivali Ndërkombëtar i Filmit për të Drejtat e Njeriut në Shqipëri”, paraqitur nga shtëpia kinematografike “ORA Film” sh.p.k.
• Projekti “Festivali Ndërkombëtar i Filmit Giffoni Film-Shqipëria”, paraqitur nga shtëpia kinematografike “MEDIAVISION” sh.p.k.
• Projekti i Qendrës Kombëtare të Kinematografisë “Filmi shqiptar në Festivalin Ndërkombëtar të Filmit në Cannes-2016”.
• Projekti i Qendrës Kombëtare të Kinematografisë “Master Europian për shkrimin e skenarëve – ALBASCRIPT”, i cili do të realizohet në bashkëpunim me Cineuropa.
• Projekti i Qendrës Kombëtare të Kinematografisë “Vera e kinemasë”, i cili do të realizohet në bashkëpunim me Apulia Film Commission.
• Shqyrtimi i projektit të Qendrës Kombëtare të Kinematografisë “Filmi shqiptar në PriFest 2016”. 
II. Miratimin e kërkesave si më poshtë:
1. Miratohet kërkesa e shtëpisë kinematografike “ARTFILM” për caktimin e z. Bujar ALIMANI, regjisor i projektit të filmit artistik me metrazh të gjatë “Delegacioni”, skenari Artan MINAROLLI.
2. Miratohet kërkesa e shtëpisë kinematografike “EuroFilm” për caktimin e znj. Ajola DAJA regjisore e projektit të filmit artistik me metrazh të shkurtër “Motër e vëlla”, skenari Vladimir PRIFTI. 
III. Mosmiratimin e kërkesës së shtëpisë kinematografike “Bota shqiptare”, për rritje të financimit të projektit të filmit dokumentar “Saga e Dinejve”, skenari Enver KUSHI, regjia Kujtim GJONAJ.

Vendim i KMP-së datë 11.04.2016

V E N D I M i KMP dt. 11.04.2016



Në zbatim të nenit 9, paragrafi i parë i ligjit nr. 8096, datë 29.04.1996, “Për Kinematografinë”, i ndryshuar, nenit 6 të Vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 602, datë 21.08.2003, “Për miratimin e statutit të Qendrës Kombëtare të Kinematografisë”, përcaktimeve të bëra në Rregulloren e Qendrës Kombëtare të Kinematografisë, Këshilli Miratues i Projekteve, u mblodh sot, më datë 11.04.2016, në takimin me këtë rend dite:

  1. Shqyrtimi i projekteve për festivale dhe javë filmi, të depozituara në QKK.
  2. Shyrtimi i projektit të Qendrës Kombëtare të Kinematografisë “Filmi shqiptar në Festivalin Ndërkombëtar të Filmit në Cannes-2016”.
  3. Shqyrtimi i projektit të Qendrës Kombëtare të Kinematografisë “Master Europian për shkrimin e skenarëve – ALBASCRIPT”, i cili do të realizohet në bashkëpunim me Cineuropa.
  4. Shqyrtimi i projektit të Qendrës Kombëtare të Kinematografisë “Vera e kinemasë”, i cili do të realizohet në bashkëpunim me Appuglia Film Commission.
  5. Shqyrtimi i projektit të Qendrës Kombëtare të Kinematografisë “Filmi shqiptar në PriFest 2016”.
  6. Shqyrtimi i kërkesës së shtëpisë kinematografike “ArtFIlm” për emërimin e regjisorit të projektit të filmit artistik me metrazh të gjatë “Delegacioni”, skenari Artan MINAROLLI.
  7. Shqyrtimi i kërkesës së shtëpisë kinematografike “EuroFilm” për ndryshimin e regjisorit të projektit të filmit artiksik me metrazh të shkurtër “Motër e vëlla”, skenari Vladimir PRIFTI.
  8. Shqyrtimi i kërkesës së shtëpisë kinematografike “Bota shqiptare”, për rritje të financimit të projektit të filmit dokumentar “Saga e Dinejve”, skenari Enver KUSHI, regjia Kujtim GJONAJ.

KMP, në fillim shqyrtoi dhe diskutoi projektet për financim festivale dhe javë filmi kombëtar dhe ndërkombëtarë. Në këtë seancë nuk morën pjesë z. Fatos BAXHAKU, z. Artur DAUTI dhe z. Elvis HOXHA, për arsye të shmangies së konfliktit të interesit, meqenëse kanë qenë të angazhuar në edicionet e mëparshme të tre prej festivaleve në konkurim. Pas përfundimit të kësaj seance, zotërinjtë e sipërpërmendur morën pjesë në mbledhje. Pasi diskutuan dhe shqyrtuan projektet në konkurim, Këshilli i Miratimit të Projekteve

V E N D O S I:

  1. T’i propozojë Kryetarit të Qendrës Kombëtare të Kinematografisë financimin e këtyre projekteve kinematografike:
  • Projekti “Festivali i Filmit Ballkanik dhe i Kulinarisë”, paraqitur nga shtëpia kinematografike “Action Production” sh.p.k.
  • Projekti “Tirana International Film Festival”, paraqitur nga shtëpia kinematografike “Tirana Film Institute”.
  • Projekti “Festivali Ndërkombëtar i Filmit AniFest”, paraqitur nga shtëpia kinematografike “Projekt SXHJ” sh.p.k. Financimi l[vrohet me kusht që Festivali të zhvillohet në qytetin e Shkodrës.
  • Projekti “Festivali Ndërkombëtar i Filmit Dea Open Air”, paraqitur nga shtëpia kinematografike “Multi Media Nositi” sh.p.k.
  • Projekti “Festivali Ndërkombëtar i Filmit për të Drejtat e Njeriut në Shqipëri”, paraqitur nga shtëpia kinematografike “ORA Film” sh.p.k.
  • Projekti “Festivali Ndërkombëtar i Filmit Giffoni Film-Shqipëria”, paraqitur nga shtëpia kinematografike “MEDIAVISION” sh.p.k.
  • Projekti i Qendrës Kombëtare të Kinematografisë “Filmi shqiptar në Festivalin Ndërkombëtar të Filmit në Cannes-2016”.
  • Projekti i Qendrës Kombëtare të Kinematografisë “Master Europian për shkrimin e skenarëve – ALBASCRIPT”, i cili do të realizohet në bashkëpunim me Cineuropa.
  • Projekti i Qendrës Kombëtare të Kinematografisë “Vera e kinemasë”, i cili do të realizohet në bashkëpunim me Appuglia Film Commission.
  • Shqyrtimi i projektit të Qendrës Kombëtare të Kinematografisë “Filmi shqiptar në PriFest 2016”.

  1. Miratimin e kërkesave si më poshtë:

  1. Miratohet kërkesa e shtëpisë kinematografike “ARTFILM” për caktimin e z. Bujar ALIMANI, regjisor i projektit të filmit artistik me metrazh të gjatë “Delegacioni”, skenari Artan MINAROLLI.
  2. Miratohet kërkesa e shtëpisë kinematografike “EuroFilm” për caktimin e znj. Ajola DAJA regjisore e projektit të filmit artistik me metrazh të shkurtër “Motër e vëlla”, skenari Vladimir PRIFTI.

III. Mosmiratimin e kërkesës së shtëpisë kinematografike “Bota shqiptare”, për rritje të financimit të projektit të filmit dokumentar “Saga e Dinejve”, skenari Enver KUSHI, regjia Kujtim GJONAJ.

Projekti filmik “Delegacioni” me autor regjisorin Artan Minarolli, ka fituar ne programin Media



Faleminderit Artan Minarolli. Në mungesë – grant marrësi më i ri i Evropës Krijuese. 

Nga 356 aplikime – jane perzgjedhur 56 projekete – njerri prej te cileve Shqiptar. 

Kineastët i përkasin Historisë. Ata ndahen nga ne vetëm fizikisht pasi vepra e tyre trashëgohet brez pas brezi duke mos u ndarë praktikisht në asnjë cast nga ne. E ne sot, si për të gjithë ata, jemi krenarë për kineastin tonë. Të falenderojmë Artan, që edhe pse në mungesë fizike, sot dhe një lajm të mirë për të gjithë ne, dhe inkurajove me shpresë të gjithë kineastët shqiptarë qofshin të rinj apo ata të brezit tënd.

Komisioni Evropian / EACEA, sapo njofton se projekti filmik “Delegacioni” i shtëpisë filmike Shqiptare “Art Film” me autor regjisorin e ndjerë Artan Minarolli, është grant marrësi më i ri i programit Media të Evropës Krijuese. Shtëpia Filmike Art Film, ndërkohë është aplikanti i parë si Lider që aplikon dhe fiton në programin Media / Thirja për propozime “Zhvillimi i Filmit”

356 aplikime gjithësej nga të gjitha vendet aplikuese
56 – projekte të përzgjedhura ( 1 projekt shqiptar)
5 projekte shqiptare në konkurrim / vetëm një i suksesëshëm

DITËT E FILMIT SHQIPTAR NË ZAGREB, KROACI


DITËT E FILMIT SHQIPTAR NË ZAGREB, KROACI
organizohen më 5 – 7 Prill 2016 
nga Shoqata Shqiptaro Kroate me bashkëpunimin e Arkivit Qendror Shtetëror të Filmit. 

5 filma të suksesshëm shqiptarë do të shfaqen në sallën e madhe në KINO EUROPA, sallë me më shumë se 500 vende, në qendër të Zagrebit, në zonën pedonale, një sallë kult i kinematografisë klasike në Kroaci. Regjisorja Iris Elezi do të jetë e ftuar në ceremoninë e hapjes dhe të prezantimit të filmit të saj BOTA. Në program:

1. BOTA, Elezi, Logoreci 2015
2. ALIVE, Minarolli 2019
3. LINDJE PERËNDIM LINDJE, Xhuvani 2009
4. SHQIPTARI, Naber, 2010
5. PËRRALLE NGA E KALUARA, version i restauruar, Anagnosti, 1987

EAVE

EAVE

European Audiovisual Entrepreneurs, EAVE, is a professional training, project development and networking organization for audiovisual producers.

Working with a worldwide network of partners we are involved in programmes for producers in Europe, Russia, Latin America, the Arab world, Asia and Africa.

Founded in 1988, our objectives are to provide professional training opportunities and to bring producers from different regions of the world together with the aim of facilitating co-production relationships. We believe that the support of independent voices, creative imagination and culturally driven companies within the global media industries is an urgent necessity in the 21st century. Through our work we aim to contribute towards the creation of strong networks of producers and to encourage the exchange of knowledge and skills which will strengthen independent production across the world.

http://www.eave.org/

EQUINOXE EUROPE


EQUINOXE EUROPE

The Script Development Program for Professionals

The International Screenwriter Workshops & Master Classes are made possible through the generous financial support of the Creative Europe MEDIA Sub-Programme of the European Union; the German Federal Ministry for Culture; the Bavarian Ministry for Economic Affairs and Media, Energy and Technology; FOCAL; the Austrian Film Institute;Manitoba Film and Music; On-Screen Manitoba; MFG Filmförderung Baden Württemberg; the Vestnorsk Filmsenter and the Western Norway Film Commission. Sponsors of eQuinoxe Europe include Just Publicity GmbH, Lippert von Raggamby Law Office, Charles McDonald Public Relations, ARRI Film & Television, and Dr. Hauschka/WALA GmbH.


“Until you (screenwriter) type “The End”, no one has a job!” 

Screenwriter/Producer Frank Pierson (1925-2012)

Program

The International Screenwriters Workshop & Master Class is a short-term, seven-day, residential training programme with the aim of helping filmmakers to develop the best possible script.

Cinema du Reel – Albanian Cinema

Program i veçantë i kinemasë shqiptare sot në Cinema Du Reel ku u projektuan në 35mm 6 filma dokumentarë shqiptarë të pashfaqur më parë për arësye të ndryshme. Premiera e filmit të restauruar ‘Përjetësi’ solli një emocion të veçantë për të gjithë të pranishmit me imazhe, tingull dhe ngjyra më të bukura se kurrë! Regjisori Dhimitër Anagnosti i foli publikut të pranishëm për krijimtarinë artistike dhe kushtet e punës nën direktivat e politikëbërësve të kohës së Kinostudios. Nesër mbrëma do jemi me një program tjetër po kaq intetesant ku do të paraqitet Shqipëria e parë nga syri i kineastëve të huaj. Na ndiqni…

Kinematografia shqiptare në festivalin ndërkombëtar në Paris

“Cinema Du Reel”, festivali ndërkombëtar i filmit dokumentar që organizohet në Qendrën Pompidou në Paris nga 18 – 27 mars 2016, i dedikon sivjet në edicionin e tij të 38-të, një program të veçantë kinemasë shqiptare, një retrospektivë të sjellë nëpërmjet dokumentarëve të fondit filmik të Arkivit Qendror Shtetëror të Filmit.

Programi mbi kinemanë shqiptare, i titulluar “Një histori përmes imazheve: Arkivi Qendror Shtetëror i Filmit në fokus”, është kuruar nga Clarence Tsui, një nga programuesit e festivalit Cinema Du Reel, kritik filmi dhe studiues i kinemasë.
Retrospektiva e pasur me 16 tituj filmash dokumentarë shqiptarë dhe 1 film artistik është konceptuar e grupuar në 5 programe të cilat paraqesin etapat kryesore të historisë së Shqipërisë treguar me anë të mediumit kinematografik:
Shqipëria e periudhës së shtetformimit përcjellë përmes kamerës së drejtuar nga Mandi Koçi me dokumentarin e parë prodhim krejtësisht shqiptar të vitit 1947, Viktor Gjika, kinopoema dokumentareske e vitit 1964 mbi rindërtimin e vendit, Shkëlzen Shala me dokumentarin e tij të vitit 1974 mbi Tiranën e djeshme dhe të kohës, pra të ‘74ës, si dhe Kujtim Gjonaj me thirrjen që i bën shoqërisë në vitin 1993 për të mos ngritur më mite pasi kanë shembur idhujt e vjetër.
‘Zërat’ e censuruar, të kinematografisë shqiptare do të shfaqen për publikun ndërkombëtar nëpërmjet kamerës së Viktor Stratobërdhës, me filmat e tj të shkurtër të viteve 1955-56, të veçanta në llojin e vet, një pasqyrë e jetës reale të shoqërisë shqiptare të atyre viteve e që shprehin një kinema të çiltër e origjinale.
Pas xhirimit të këtyre etydeve të shkurtra, Stratobërdha i kaloi në burg 20 vitet e tjera të jetës së tij. Kamera e drejtuar nga Mithat Fagu do të na flasë për dhuruesit e jetës, dhuruesit e gjakut. Sërish një regjisor që e përdor bukur syrin e tretë dhe realizon dokumentarë përtej atyre të zakonshmëve. Fagu u dënua më vonë për realizimin e tij “Në gjurmë të revolucionit tekniko-shkencor” film i cili nuk mori dot formën e tij përfundimtare por në AQSHF ruhen elementet kryesorë të kësaj vepre, raporton ATSh.
Shoulder-to-shoulder1E nuk mund të mungonte kamera e regjisorit Dhimitër Anagnosti në këtë retrospektivë të filmit shqiptar në Paris. Anagnosti vjen me premierën botërore të restaurimit të dokumentarit “Përjetësi’ një restaurim i realizuar nga AQSHF vitin e kaluar.
Ky dokumentar, një trajtim poetik dhe emocional i temës së të rënëve të luftës antifashiste, nuk është shfaqur për publikun e gjerë në Shqipëri, as në kohën e prodhimit të tij në vitin 1974, pasi është konsideruar të ketë një koncept regjisorial modern për kohën. Gjithashtu, pjesë e programit do të jetë edhe filmi tjetër ‘modern për kohën’ i Anagnostit, “Motive nga dita e diel”, 1974 ku regjisori luan shumë me planet detaj dhe muzikën xhaz.
Vendet e bukura turistike të Shqipërisë do të përcillen për publikun ndërkombëtar të Cinema Du Reel nëpërmjet dokumentarit të Mark Topallajt. Studentët e përzgjedhur nga Topallaj, vajzat më të bukura e djemtë më të pashëm të Tiranës na shoqërojnë në një udhëtim të mrekullueshëm nga veriu në jug të vendit e na njohin me historinë, traditat e peisazhet marramendëse. Pikërisht fati i të rinjve protagonistë të filmit, diktoi edhe fatin e filmit… disa prej tyre u internuan nga regjimi e kështu filmi u detyrua të priste në raftet e Arkivit për ta parë sërish dritën e projeksionit vetëm në vitet 2010.
Marrëdhëniet me ndërkombëtarët, zbulohen në programin e tretë nëpërmjet filmave të prodhuar në Shqipëri, nga kineastë të huaj si dokumentari i realizuar në 1935 nga Walter Frentz, që njihet si fotograf i propagandës naziste, apo bashkëprodhimeve me rusët (Shqipëria 1945, Roman Karmen) dhe kinezët (Krah për Krah, Endri Keko, Ho Y Shen, 1964).
Pasoja – Historia e risjellë, është programi i katërt i cili don të ri-tregojë historinë e shqiptarëve, këtë herë përmes 2 dokumentarëve të kohëve të fundit, nga dy regjisorë të brezit të ri të kineastëve; “Superballkan”, Fatmir Koci, 1998 dhe “Pritja”, Roland Sejko 2015. Këta dy filma janë të ndërtuar me materiale arkivore nga fondi filmik i AQSHF-së dhe tregojnë se si mund të përdoren materialet e vjetra për të ri-thënë historinë nga një këndvështrim tjetër.
Loja e fëmijëve – Realiteti i Xhanfise Kekos, është programi i fundit i retrospektivës, dedikuar regjisores shqiptare. Studiuesve dhe kritikëve europianë të filmit po u bën përshtypje gjithnjë e më shumë puna dhe arti i një gruaje regjisore. Këtë herë sillet Xhanfise Keko me filmin artistik “Kur xhirohej një film” dhe dokumentarin e shkurtër “Para shfaqjes”, ku gjithnjë në fokus vendos botën e pafajshme të fëmijëve.
Në kuadër të retrospektivës së kinemasë shqiptare do të mbahet edhe një tryezë e rrumbullakët ku kineastë dhe arkivistë do të diskutojnë se si imazhet e lëvizshme i dhanë formë dhe ende sot pasqyrojnë narrativën e historisë dhe shoqërisë shqiptare dhe se si këto imazhe duhet dhe mund të ruhen, restaurohen dhe të ripërdoren për të kuptuar të tashmen.

SOFIA MEETINGS

13th SOFIA MEETINGS
Here we go for the 13th edition of SOFIA MEETINGS, which vows to enthrall you with the full spectrum of emotions: projects, films, guests, and surprises. 

Sofia Meetings is a co-production market for first, second and third time features.

We present more than 20 projects, mostly from European directors, along with industry screenings of Bulgarian and Balkan films.
More than 150 industry executives from different parts of the world come together in Sofia to discover new projects and films.
Many additional events for industry professionals also take place in the frame of the market: Europa Cinemas will present an audience development workshop, there’s anEuropa Distribution workshop, case studies, presentations of funds, programs and trainings. All sprinkled with a good Spring spirit!

Here we go with the selection for 2016:

SELECTED PROJECTS

SECOND FILM PROJECTS PROGRAMME

ATTILA – Spain, Hermes Marco (producer), Director Eric Boadella

CLOSED TO THE PUBLIC – Croatia, Vanja Sviličić (director and writer) and Rea Rajcic (assistant producer), Damir Terešak (producer)

IN BETWEEN – Romania, Bogdan Mustata (director), Marcian Lazar (producer)

SISTER – Bulgaria, Svetla Tzotzorkova (director and producer) and Nadezhda Koseva (producer)

THE GOOD IRANIAN – UK, Tina Gharavi (director) and James Richard Baillie (producer)

THE FUGUE – Poland, Agnieszka Smoczyńska (director) and Agnieszka Kurzydło (producer)

THE UNTAMED MEMORIES – Israel, Uri Bar-on (director and writer) and Sol Godman (producer)

PLUS MINUS ONE PROGRAMME

DAISI – Georgia, Dea Kulumbegashvili (director), Rati Oneli and Jim Stark (producers)

JOHN VARDAR VS THE GALAXY – Macedonia, Goce Cvetanovski (director and producer) and Alan Castillo (producer)

A PICTURE WITH YUKI – Bulgaria/Canada/Japan, Luchezar Avramov (director) and

Borislav Chouchkov (producer)

SAVANA PADANA – Italy, Paolo Borraccetti (director) and Luigi Pepe (producer)

THE AFRICAN SHORE – Bulgaria, Konstantin Bojanov (director and producer)

USUD – Serbia, Stefan Malešević (director and producer) and Vladimir Vasiljevic (producer)

PROJECTS IN BANK

ARRHYTHMIE – Russia, Boris Khlebnikov (director), Natalia Drozd (producer)

BEETLE – Bulgaria, Martin Iliev (director) and Goergi Ivanov (producer)

DRIVER – Bulgaria, Nikolay Vasilev (director) and Veselka Kiryakova (producer)

FOR THE HONOUR OF THE EMPIRE – Bulgaria, Stefan Tenev (director) and

Dobri Dimitrov (producer)

I MISS YOU – Croatia, Vlatka Vorkapić (director), Tamara Babun (producer)

INTERNAL SECURITY – Bulgaria, Georgi Tenev (director) and Vera Chandelle (producer)

JOHN’S BYCICLE – Canada, Colin Riendeau (director and producer)

QUIETLY – Bulgaria, Silviya Pesheva (director), Kalin Kalinov (producers) and Milena Ilieava (writer)

RAGING SEA – Bulgaria, Zlatin Radev (director and producers)

SON – Bulgaria, Dimitar Sardzhev (director) and Veselka Kiryakova (producer)

THE STRAIGHT PATH – Italy, Massimo Coglitore (director) and Riccardo Neri (producer)

THE INTERROGATION – Turkey, Haci Orman(director) and Serkan Acar (producer)

THE SYRIAN GIRL – Bulgaria, Tchavdar Georgiev (director) and Jana Karaivanova (producer)

THE WHISTLING ART FACTORY – Russia, Andjei Petras (director and producer) and Anastassia Razlogova (producer)

Sofia Meetings wouldn’t be possible without the support of our partners : CREATIVE EUROPE – MEDIA Programme of the EU, Bulgarian National Film Center,

Sofia Municipality and Bulgarian Ministry of Culture.Nu Boyana Film Studios, Hungarian Film Lab, FocusFox Studio (Hungary), YapimLab, Embassy of Turkey in Bulgaria, EastWest Fimdistribution, Producers Network, EAVE, Crossroads, MFI, EURO Mediterranean Coproduction Forum, МDM, Berlin Brandenburg, Connecting Cottbus and FilmFestival Cottbus, EuropaCinemas, EuropaDistribution

Thank you, PARTNERS!

Additional events such as workshops, presentations and discussions will take place during Sofia Meetings.